keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

3 - Herkut maksavat liikaa

Täällä taas, en ole blogannut koska laihdutus ei ole edennyt mihinkään. Tai no, vaaka väittää että olen laihtunut puoli kiloa, vaikka olen syönyt mitä sattuu. Osaksi syynä oli rahahuolet. Jouduin hakemaan mummolasta ruokaa itselleni ja se oli sitä perus mummojen täysmaitovoikermasokerihöttöä. Osaksi syynä oli inspiraation totaalikatoaminen, mitä häpeän kovasti.


Palasin kuitenkin mielessäni syihini laihduttaa, erityisesti siihen diabetesriskiin ja niihin kauniisiin naisiin, joita edelliseen postaukseeni laitoin, ja ajattelin, että jos minä itse en tee tälle asialle jotain, niin olen ja pysyn läskinä. Kukaan muu kuin minä itse ei voi tehdä minusta taas normaalimittaista.

On siis aika aloittaa puhtaalta pöydältä. Merkiksi siitä muutin blogin ulkoasuakin. Olkoon tämä nyt sitten uusi alku, jälleen uusi yritys laihduttaa. Ja toivottavasti viimeinen sellainen.

Otsikosta sen verran, että herkut tosiaan maksavat. Vetäisin aikoinaan kevyesti suklaalevyn päivässä nassuun ja lisäksi vielä jotain karkkia, ja kun karkkipussin ja suklaalevyn ostaa niin hintaa tulee jo viidettä euroa. On siis senkin kannalta parempi köyhän opiskelijan jättää herkut vähemmälle.

Tämän päivän syön kevyesti ja huomenna aloitan sairaaladieetin. Aika raju veto, mutta uskon pystyväni siihen ja uskon, että tämä on hyvä tapa saada laihdutus kunnolla käyntiin. Huomenna bloggaan, miten ensimmäinen päivä sairaaladieettiä meni!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti